Korduma kippuvad küsimused

Kuidas tellimuse eest tasuda?

Tellimuse eest maksate veebis - kas pangalingi kaudu või maksekaardiga

Kuidas ma saan arve?

Arve saadetakse teile järgmise päeva jooksul pärast tellimuse eest tasumist.

Registreeritud kasutajad näevad arveid oma profiilis.

Olen juriidiline isik. Kas ma saan siit tellida?

Jah, saate. Tellimuse kinnitamisel peate valima kas olete füüsiline või juriidiline klient.

Kui te olete juriidiline klient, palutakse teil sisestada ettevõtte andmed. Seejärel maksate tellimuse eest ja arve saadetakse teile e-posti aadressile.

Millal ma tellimuse kätte saan?

Tellimus toimetatakse tarnefirmale ühe tööpäeva jooksul. Sõltuvalt tarneettevõtte tingimustest teavitavad nad teid, kui tellimus on järeletulemiseks valmis või millal kuller selle teile kohale toimetab.

Ma ei ole tellimust kätte saanud või mõni toode on puudu

Palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil: info@espressoblue.ee

Kuidas ma saan oma tellimuse kätte?

Tellimuse toimetatakse kohale kas Omniva kulleriga või saate kätte pakiautomaadist.

Kuidas ma saan tellimuse tühistada?

Kui te soovite tellimust tühistada võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@espressoblue.ee või telefoninumbril +3726363895

Kas ma saan tellimuse tagastada?

Loe tagastamise kohta rohkem siit: https://espressoblue.ee/ee/tingimused

Kui kaua garantii kehtib?

Igal kohvimasinal on 2-aastane garantii.

Kuhu ma pean pöörduma masina remondiks?

Palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@espressoblue.ee või telefoninumbril +3726363895

Kas Espresso Point kapslid sobivad Espresso Blue masinale ja vastupidi?

Ei, Espresso Pointi masinad vajavad spetsiaalselt Espresso Pointi kapsleid. Lavazza Blue masinad - Lavazza Blue kapsleid. Neid ei tohi segamini ajada.